עיצוב משרד קטן הוא אחד האתגרים האהובים עלי, ככל שהמשרד קטן יותר היצירתיות שבי עולה ומתגברת על חוסר המקום, כך אני יכול לשפר את העיצוב למרות שהמשרד קטן, וכתוצאה מכך העובדים מרגישים בשינוי , תחושת הנוחות והחשיבה על הפרטים הקטנים עושה את העובדים מרוצים , יצירתיים, יהיו שיתופי פעולה פוריים יותר ורוב הסיכויים שהם יישארו זמן רב יותר במשרד .

איך מתחילים לעצב משרד קטן?

כשמדובר בעיקר בעיצוב משרד קטן אני נפגש עם הלקוח ומכיר מקרוב את המקום, מרגיש אותו , ונותן את הטון הוויזואלי הנכון לו.
הקווים המנחים אותי כמעצב מסחרי בעל ניסיון רב ( דור שלישי למעצבים) המתמחה בעיצוב משרדים הם:

הבנה של החלל ויכולת שליטה בצבעים ובצורות – מספיקה לי התבוננות קצרה במרחב
כך אני מבצע סינון בין מה שחייבים (must have) ומה שלא .
אני מאמין גדול במינון נכון ולכן עומס של פריטים אינו משרת את המטרה אלא להיפך הוא משדר תחושה של מקום קטן, ואת זה אנחנו לא רוצים לעשות.

חלוקה אופטימלית של המשרד וניצול השטח הקיים בכל חדר – בשביל שלמשרד תהיה אמירה משלו חשיבות חלוקת השטח היא משמעותית , לכל חלק במשרד הקטן יש האופי שלו, ובעזרת אלמנטים עיצוביים נכונים השטח מנוצל עד הסוף ומקבל תשומת לב .
כך למשל שימוש במחשבים all in one יחסכו מקום וכבלים מיותרים.

לא רק היופי קובע אלא גם האופי – אני מאמין כי עיצוב משרד אינו מסתפק רק באסתטיקה אלא גם בהעברת התחושה , החוויה והרצון לבקר שוב במשרד היא הבסיס להעברת המסר – וכך אני פועל על מנת להעביר את החוויה המדויקת עבור המבקרים.

פתרונות אחסון יעילים – בעיצוב משרדים קטנים מקומות האחסון הם חוד החנית , בעזרת ריהוט המשלב סטייל ופרקטיקה ניתן להגיע לתוצאות עיצוב מדויקות.
למשל: במשרד קטן אני ממליץ להציב שולחן ישיבות עגול , מצד אחד הוא חוסך במקום, ומצד שני הוא מכיל יותר מקומות ישיבה.
דוגמא נוספת והיא בחירת צבעים שמחמיאים לחלל וגורמים למניפולציה נכונה: צבעים בהירים יעניקו תחושה של מרחב גדול ובשילוב האור מבחוץ החלל פתאום נפתח ויוצר תחושה של WOW.

היתרון הגדול בעיצוב משרד הקטן זה היכולת למצוא פתרון לכל “בעיית עיצוב”
אם זה אחסון, תאורה, צבעים, צורות, נגיעות של סטייל ועוד.

צוות הסטודיו ואני נשמח לעמוד לרשותכם ולעצב איתכם ובשבילכם את המשרד שתמיד חלמתם עליו.

סטודיו אמיר צור – מעצבים חוויה.